Ինչու՞ են հացադուլ անում ռեժիսորները: Մշակույթի նախարության դիմաց ծայրահեղ այս քայլով բողոքի ձայն բարձրացրեց նախ Արամ Շահբազյանը, հիմա էլ, արդեն երկրորդ անգամ, Հովհաննես Գալստյանը:
Տևական լռությունից, կցկտուր հարցազրույցներից և վարպետորեն իրենց հաճո լրագրողներին մամուլի սրահներ հրավիրելուց հետո փետրվարի 1-ին համացանցային տիրույթում կարծես կայացավ Ազգային կինոկենտրոնի բենեֆիսը։
Բանաստեղծ ԲԵՆԻԿ ՍՏԵՓԱՆՅԱՆԸ համոզված է՝ սերը փրկօղակ է և ոչ միայն մեր երկրի, այլև աշխարհի համար: Քաղաքացիական պոեզիան, ըստ նրա, չպիտի լինի քարոզչական, բանաստեղծը չպիտի տրվի քաղաքական կրքերին:
Երեկ Մոսկվայում 83 տարեկանում վախճանվել է խորհրդային և ռուսաստանյան թատրոնի և կինոյի սիրված դերասան Սերգեյ Յուրսկին: Ազգականների փոխանցմամբ, Յուրսկին ծանր հիվանդ էր:
«Իրատեսի» հյուրը գրող ՀԱՄԲԱՐՁՈՒՄ ՀԱՄԲԱՐՁՈՒՄՅԱՆՆ է: Մեր զրույցը հիմնականում անդրադարձ է նրա նորատիպ «Կորեական դելիկատես» ժողովածուին:
Թեև «Կորեական դելիկատեսը» Համբարձումի առաջին գիրքն է, սակայն մեր հասարակության գրասեր զանգվածը նրան ճանաչում է վաղուց՝ տպագիր և էլեկտրոնային մամուլում հրատարակված բազմաթիվ ստեղծագործությունների շնորհիվ:
Փետրվարի 20-ին կմեկնարկի Հայ կոմպոզիտորական արվեստի 10-րդ փառատոնը։ Այն ամեն տարի նվիրվում է հայկական կոմպոզիտորական դպրոցի երախտավորներից մեկի հոբելյանին։ Տասներորդ հոբելյանական փառատոնն այս տարի նվիրվում է հայ մեծ կոմպոզիտոր Ավետ Տերտերյանի 90-ամյակին։
Առաջինը, որ աչքովդ է ընկնում Համազգային պետական թատրոնի ճեմասրահը մտնելիս, Սոս Սարգսյանի վերատեղադրված նկարն է: Թատրոնը նոր ղեկավարներ ունի, նոր հարդարանք, նոր ներկայացում:
Արձակագիր ՍԱՐԳԻՍ ՀՈՎՍԵՓՅԱՆԻ հետ զրույցի թեման ընդգրկուն է՝ «Նոր» Հայաստանի մարտահրավերները, գրականության և քաղաքականության կապը, տնտեսական քաղաքականության բացերը, էյֆորիայի ու քաղաքական դիրքորոշման սահմանը:
Նախ՝ սա խաղաղություն չէ, այլ՝ հրադադար:
Երկրորդ՝ խաղաղության հասնելու համար առնվազն անհրաժեշտ է անցնել երկար և դժվար ճանապարհ։ Մենք էլ հրադադար ենք ստացել 2020 թվականին, սակայն մինչև հիմա խաղաղության դարաշրջանը դեռ չի երևում։
Ավելին, Իրանի և Իսրայելի միջև ընթացած պատերազմում որևէ մեկը լիարժեք հաղթող կամ պարտված չէ...